Wordt jouw website goed gevonden in zoekmachines door jouw doelgroep? Is hier nog meer uit te halen? Kan een zoekmachine jouw website wel juist lezen en dus opnemen in haar zoekresultaten? Dit zijn zaken die AEsign voor jou kan analyseren. Al sinds 2009 is AEsign werkzaam op het gebied van SEO (zoekmachine optimalisatie).
Meer dan 200 rankingsfactors voor Google
Elk jaar, of liever gezegd meerdere keren per jaar, doet Google updates in haar algoritme. Zo wordt ze steeds beter in bepalen welke websites relevant zijn voor haar bezoekers. Inmiddels gebruikt Google meer dan 200 verschillende rankingsfactors om te bepalen ‘hoe goed’ een website is. Het belangrijkste van al deze rankingsfactors is dat jij je richt op je bezoekers. Doe jij het goed voor je bezoekers, dan doe je het ook goed voor Google over het algemeen. Google wil namelijk de beste ervaring geven aan haar bezoekers.
Is SEO nog wel nodig dan?
Ja. Maar eigenlijk is deze naam niet meer juist. SEO staat voor Search Engine Optimization, wat dus betekent: optimaliseren voor een zoekmachine. Natuurlijk optimaliseren we nog altijd voor een zoekmachine (Google), maar onze hoofdreden voor de optimalisatie is de bezoeker. Bij SEO is het idee om de vindbaarheid van de website te verbeteren voor de bezoekers.
Waarom AEsign inhuren voor SEO advies?
✓ Meer dan 9 jaar SEO ervaring
✓ Gewerkt bij o.a. Traffic4U en nu werkzaam bij De Nieuwe Zaak
✓ Zowel bureau als klant zijde ervaring
✓ B2B & B2C klanten
✓ Werkzaam voor grote namen als: Coop Supermarkten, Beter Horen en Goossens Wonen & Slapen
✓ Veel ervaring met website migraties